šta fali da ti postaneš putnički operater mini garnitura na tim relacijama, taman da budeš evidentiran kao prvi takav za prigradski saobraćaj u Srbiji? I navedi mi kargo operatere koji bi koristili te pruge i lokalne samouprave koje bi učestvovale u finansiranju radova na njima, makar to bili samo putni prelazi?
Za Rumenku se ne sekiraj, ona će do Karlovaca čim joj naprave stanicu na "brzoj". Tu već sad možeš da se prijaviš za operatera, pod uslovom da imaš bar jednu mini garnituru.
batali ideju o železnici u prigradskom saobraćaju, ta pruga preseca put do Instituta u Kamenici, zaglavila bi hitna na prelazu na kom ni rampa ne bi radila da je stave, a o održavanju vegetacije na prelazu nema govora, ako i vozove u lokalu ima ko da održava jer ljude su ili oterali sa železnice ili poterali u Zemun.
Lupate, a da ne znate stanje na terenu.... pruga kada je funkcionisala nije bilo 80% objekata izgrađeno uz nju u Petrovaradinu i Sremskoj Kamenici, a u međuvremenu kada je ukinuta bilo je dozvoljeno graditi skoro uz šine, pa ne znam kako bi bilo da voz prolazi tik uz desetine kuća koje su tu legalno? Takođe stotine biciklista ide najčešće vikendom ka Fruškoj i uz put kakav je veoma je nebezbedno, a sa ovom stazom bi se mnogo toga rešilo na bolje, kako veza Petrovaradin - Sr.Kamenica, tako i ka Novom Sadu preko Mosta Slobode. Mana je što je projekat rađen već jednom ili dva puta, pa opet neko trpa pare u džep.
Kako si pametan, pa u kom sistemu ti zivis? Zasto onda u Petrovaradinu ne blokiraju Preradovicevu ili vi novosdjani Partizansku? Lupi GARI i ostane ziv.
Eee moji mi, umesto da NS kupi pet mini garnitura pa da uvede vozne linije Beocin-Futog, Rumenka-Karlovci, Temerin-Beocin...mi i ovo malo pruga ukidamo!
Hej, pa mi imamo prugu skoro do Sheratona! Tu je kraj ranzirne stanice! I umesto da tu bude neki terminus vozova, da tu moze da se pocne/zavrsi putovanje, mi cemo i to da ukinemo!
Hej, imamo prugu do Beocina, pa rekonstruisite je za brzine 80 kmh, ako nije elektrifikovana uzmite vozove na baterije (Koncar je vec to poceo da pravi) i uvedite vozove na sat vremena!
Pa u Futogu fali 200 m pruge da se ona "spusti" do centra mesta! Pa zamislite da sednete na voz u Futogu i izadjete u NS za 8 minuta! A imas prugu! Imas sve! Parcele su tvoje! Vlasnistvo je tvoje! Ali ne!!!
A da ne spominjem fantaziju da se napravi zeleznicko/tramvajsko/bici most izmedju Beocina i Futoga! Pa jedna kruzna linija! Naucna fantastika!e ZATO SMO TU GDE JESMO
Likalno stanovnistvo ce i dalje da se snalazi za prevoz, a bici turizam ce donositi napredak kome?
Stanovnistu nece
Vidi se da o upotrebi odluciju oni koji preko reke prelaze samo na rostilj
Vratite prugu
Fali lokalni voz - satl za prevoz
Da li znaju ta intelignentna bica koja ovo zagovaraju kakva je egzibicija stici iz Petrovaradina do SrKamenice, Ledinaca, Rakovca, Petrovaradina?
Ili isto to iz NS?
Koliko redovno ide gsp i koje sve silne linije i polasci
A vikendom horor od nedostajanja prevoza
Zatuci takvu vec postojecu infrastrukturu je sramota
Jes ti realan druže. Pa nije ti ovo Švajcarska. Mani se ćorava posla i autobuse će da vam ukinu. Ovo je odlična ideja ali ne za lenje ljude. Uostalom ovo nema veze sa lokalnim stanovništvom, nego sa razvojem cikloturizma. Lokalno stanovništvo ima samo korist od ovoga
Pa da, umesto da cement, kamen i jalovinu vuku tom prugom oni urnisu put kroz Rakovac i rastresaju ljudima kuce, koje pucaju na sve strane. Pre neki dan je kamion zamalo pokidao kabel od struje u sred sela. I nikom nista. Ali, ko nam je kriv! Samo smo tako hteli!
Podržavam izgradnju biciklističkih staza svuda međutim to ne treba uraditi na uštrp ove pruge.
Pruga treba da ostane za potrebe prigradske lake železnice / tramvaja koji će doći na red kada budemo imali pismenu vlast i školovane ljude umesto primitivaca i šarlatana.
Napravite stazu pored pruge.
A je l' može u radove da se uplaniraju nekakve fizičke barijere, da ne bi bilo motorizovanih vozila, kao što im se ... ehem.... omane na bici-stazi na levoj strani dunava?
Obilaznica oko Petrovaradina? Par hiljada biciklista i pešaka će se godišnje prošetati ovom trasom, a isto toliko automobila DNEVNO prođe kroz Preradovićevu ulicu! To valjda tako treba?
Pomišlja li iko da je na tom pravcu i tom trasom (gde je poodavno sasvim logično i nimalo slučajno sagrađena ta zlosrećna pruga) - i pored svih svemogućih blagodeti biciklizma - opštekorisnije obnoviti železnicu ili izgraditi brzi tramvaj !?! Pa onda, jednog dana, još novijim prelazom preko Dunava - sagraditi prsten oko grada ... ekonomičnog i brzog prevoza ...
Не знам да ли постоји земља у Европи која је уништила више пруга од Србије. Пут Ср. Каменица - Беочин одавно је преоптерећен. Уместо железницом, цемент из Беочина превози се камионима који успоравају саобраћај и уништавају пут.
По мом мишљењу, непотребно. Бициклистичка и пешачка стаза могу се направити уз пут који прати трасу пруге, а сама пруга треба да остане оно што јесте и да у будућности служи са кретање шинских возила градског превоза, што би побољшало јавни превоз путника на сремској страни.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nekadašnja pruga Petrovaradin - Beočin u budućnosti biciklistička i pešačka staza "Zelena oaza"
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.10.2021.
•09:10
Komentari 26
stvarno...
Za Rumenku se ne sekiraj, ona će do Karlovaca čim joj naprave stanicu na "brzoj". Tu već sad možeš da se prijaviš za operatera, pod uslovom da imaš bar jednu mini garnituru.
no way
Wnj
Lale
Eee
Hej, pa mi imamo prugu skoro do Sheratona! Tu je kraj ranzirne stanice! I umesto da tu bude neki terminus vozova, da tu moze da se pocne/zavrsi putovanje, mi cemo i to da ukinemo!
Hej, imamo prugu do Beocina, pa rekonstruisite je za brzine 80 kmh, ako nije elektrifikovana uzmite vozove na baterije (Koncar je vec to poceo da pravi) i uvedite vozove na sat vremena!
Pa u Futogu fali 200 m pruge da se ona "spusti" do centra mesta! Pa zamislite da sednete na voz u Futogu i izadjete u NS za 8 minuta! A imas prugu! Imas sve! Parcele su tvoje! Vlasnistvo je tvoje! Ali ne!!!
A da ne spominjem fantaziju da se napravi zeleznicko/tramvajsko/bici most izmedju Beocina i Futoga! Pa jedna kruzna linija! Naucna fantastika!e ZATO SMO TU GDE JESMO
Baba žvaka
O tome se priča decenijama ali ništa od toga
@Ajao
Stanovnistu nece
Vidi se da o upotrebi odluciju oni koji preko reke prelaze samo na rostilj
Ns
Fali lokalni voz - satl za prevoz
Da li znaju ta intelignentna bica koja ovo zagovaraju kakva je egzibicija stici iz Petrovaradina do SrKamenice, Ledinaca, Rakovca, Petrovaradina?
Ili isto to iz NS?
Koliko redovno ide gsp i koje sve silne linije i polasci
A vikendom horor od nedostajanja prevoza
Zatuci takvu vec postojecu infrastrukturu je sramota
/
pa lili ste suze radosnice i onom presecenom autobusu koji je trebao pokazivati liman.
nemojte vise lupati
Groza Strašni
НС
Filip NS
/
uzeli su i oni pare za to
Ajao
Jes ti realan druže. Pa nije ti ovo Švajcarska. Mani se ćorava posla i autobuse će da vam ukinu. Ovo je odlična ideja ali ne za lenje ljude. Uostalom ovo nema veze sa lokalnim stanovništvom, nego sa razvojem cikloturizma. Lokalno stanovništvo ima samo korist od ovoga
/
Marta
Djordje
Toma
Pruga treba da ostane za potrebe prigradske lake železnice / tramvaja koji će doći na red kada budemo imali pismenu vlast i školovane ljude umesto primitivaca i šarlatana.
Napravite stazu pored pruge.
Nikola
Deki
lokalni voz
Pedalunga
A je l' može u radove da se uplaniraju nekakve fizičke barijere, da ne bi bilo motorizovanih vozila, kao što im se ... ehem.... omane na bici-stazi na levoj strani dunava?
Čika
Plavić
Куп је битан
Лиманац
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H